اهداف استخدامی گوگل تغییر کرد

تکنولوژی مقالات

تبلیغات بنری

به گفته اقتصاددان ایران ، گوگل به بسیاری از شرکت های آمریکایی ، به ویژه شرکت های سیلیکون ولی ، که گسترده ترین سیاست های آنها را کاهش داده اند ، می پیوندد. شرکت ها تحت فشار قرار گرفتند که پس از اعتراض به کشتار جورج فلوید و سایر سیاه پوستان توسط پلیس آمریکا در سال ششم ، ابتکارات متنوع سازی را اتخاذ کنند.

شرکت ها پس از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، که بخشی از آن توسط پیمانکاران دولتی برای ترک ابتکارات “تنوع ، برابری و گنجاندن” ارائه شد ، آمدند.

پس از این خبر ، این شرکت بیانیه ای صادر کرد که می گوید ما متعهد به ایجاد یک محیط کار هستیم که در آن همه کارمندان ما می توانند موفق شوند و فرصت های برابر داشته باشند و ما برنامه های خود را طی یک سال گذشته بررسی کردیم. تیم های ما به عنوان مشترک فدرال ، تغییرات لازم در تصمیمات آخرین دادگاه و دستورات اجرایی را ارزیابی می کنند.

در تبلیغات سالانه الفبای (شرکت مادر گوگل) به اداره عملکرد اوراق بهادار ایالات متحده روز چهارشنبه ، یک خط حذف شد و گفت که این شرکت تنوع ، برابری و تنوع در هر کاری که انجام می دهد و رشد نیروی کار است. این بیانیه در گزارش الفبای سالانه از سال 1 تا 2 مشاهده شد.

به عنوان مثال ، در سال دوم ، ما اهداف اشتغال کاملی را تعیین می کنیم و در توسعه دفاتر خود در خارج از کالیفرنیا و نیویورک برای بهبود آژانس مورد نظر خود قرار می گیریم.

بستر متا در فیس بوک در اوایل این ماه یادداشت داخلی را اعلام کرد که برنامه های “تنوع ، برابری و گنجاندن” از جمله برنامه های اشتغال ، آموزش و انتخاب را پایان می دهد.

آمازون همچنین در یادداشتی از کارمندان رویترز خود گفت که برنامه ها و مطالب قدیمی مربوط به “تنوع ، برابری و گنجاندن” را حذف می کند.

گروه های محافظه کار ، که در سال ششم با دستور دیوان عالی ایالات متحده تقویت می شوند ، برنامه های “تنوع ، برابری و خراش” را محکوم کردند و تهدید به شکایت از شرکت هایی که آنها را اداره می کنند.

به گفته روزنامه The Guardian ، Ilan Musk و سایر متحدین ترامپ در اوایل این ماه ، این برنامه ها آن را “تنوع ، برابری و گنجاندن” به عنوان مانعی برای تلاش برای پاسخ به آتش سوزی های شدید جنگلی در لس آنجلس توصیف کردند.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید