مشکل خط سبز به یک مشکل رایج در صفحه نمایش گوشی های هوشمند AMOLED تبدیل شده است و این مشکل به یک سازنده خاص محدود نمی شود. مشکل سخت افزاری ذکر شده اغلب پس از به روز رسانی نرم افزار تلفن ظاهر می شود و باعث می شود کاربران به اشتباه تصور کنند که این دو با هم مرتبط هستند.
وان پلاس تنها شرکتی است که گارانتی مادام العمر برای نمایشگر گوشی ارائه می دهد. این شرکت اکنون تعهد بزرگ خود را نسبت به کاربران با طرح جایگزینی پیشگیرانه صفحه نمایش در برخی از مدل ها نشان می دهد.
کاربری به نام Starcommander در Red Cable Club محدود به بازار هند است و در نتیجه، این طرح در حال حاضر محدود به کاربران OnePlus در بازار هند است.
فرمانده ستاره
تحت برنامه ارتقای صفحه نمایش رایگان برای زندگی، وان پلاس به کاربران OnePlus 8 Pro، OnePlus 8T، OnePlus 9 و OnePlus 9R بهروزرسانی رایگان صفحه نمایش ارائه میکند. اجرای این طرح مشروط به سالم بودن گوشی و عدم انجام تعمیرات غیرمجاز بر روی آن می باشد.
طرح OnePlus شامل سه بخش است: تشخیص جامع، ارتقا و تعویض صفحه نمایش، و خدمات تمیز کردن عمیق. در نتیجه، قابلیت اطمینان صفحه نمایش گوشی کاربر به طور جامع ارزیابی می شود و کاربران واجد شرایط یک پنل نمایش پیشرفته جدید دریافت می کنند.
به گفته وان پلاس، پنل نمایشگر جدید رنگ های جذاب تری را نشان می دهد و دوام بیشتری دارد. این نمایشگر به طور ویژه برای عملکرد مناسب در محیط های مرطوب و دمای بالا طراحی شده است و پایداری بیشتری دارد. در نهایت برای اطمینان از عملکرد بهینه دستگاه، سرویس تمیز کردن عمیق رایگان انجام خواهد شد.
OnePlus اعلام کرده است که تعویض صفحه نمایش بر اساس استانداردهای OnePlus انجام می شود. این طرح ابتدا بر روی مدل وان پلاس 8 پرو اجرا می شود و سپس به مدل های زیر گسترش می یابد.
OnePlus میگوید: «کاربران باید به مراکز ما مراجعه کنند تا عملکرد صحیح دستگاههای خود را تأیید کنند.
OnePlus همچنین اضافه کرد که این ویژگی در حال حاضر در انحصار بازار هند است. اما در حال بررسی گسترش دامنه فعالیت خود به سایر مناطق از جمله ایالات متحده است. هنوز مشخص نیست که آیا گارانتی مادام العمر صفحه نمایش برای تعویض صفحه نمایش اعمال می شود یا خیر.
parseek به نقل از یستا