کسب رتبه برتر "بانک سپه" در جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما

عمومی مقالات

تبلیغات بنری

پیروز شدن بانک سپاه در جشنواره فرهنگی و اقتصادی برای تبلیغات تجاری

سپه در دومین جشنواره پیاپی اقتصادی و تجاری اقتصادی برای آراء ایران با شعار “آگاهی از اعلامیه” دومین عنوان پیاپی کسب کرد و مجسمه برند را بدست آورد.

براساس بانک اطلاعاتی اطلاعات بانک Sepah ، دومین جشنواره اقتصادی اقتصادی برای تنظیم تبلیغات تجاری با شعار “تحقق تبلیغات” در 7 و 8 فوریه ، با حضور رئیس جمهور و مدیران ارشد در ایران ، تجارت فعال در زمینه ها ، صنعت خدمات ، فناوری ، اطلاعات و ارتباطات در مرکز بین المللی کنفرانس های آمریکا برگزار شد ، سپه برنده بالاترین رتبه جشنواره اقتصادی فرهنگی ایران شد.

در این جشنواره ، دکتر مصطفی Burhaphakan ، عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره گزارش در بانک سیبا ، مجسمه جشنواره و قدردانی از صدای آمریکا را دریافت کرد.

موفقیت سپاه در این دوره ، تبلیغات نوآورانه در زمینه طنز وام بود که موفق به جذب توده ها و انتقال پیام به جامعه شد.

این رویداد توسط کارشناسان صنعت تبلیغات در بخش های مختلف رقابتی از این جشنواره ارائه شده است که هشت سمینار تخصصی با تبلیغات صنعتی اطلاعاتی و مبتنی بر محتوا دارند.

از طرف جشنواره ، نمایشگاه تخصصی صنعت تبلیغات با بزرگترین گروه های تبلیغاتی برگزار شد.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید